Všeobecné obchodné podmienky

Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH. Sme platcami DPH.

Tovar je možné hradiť bankovým prevodom, poplatok je 0,- € alebo formou dobierky, poplatok je 0,70 €.
V prípade platby bankovým prevodom Vám bude tovar doručený až po pripísaní úhrady na náš účet. Tovar posielame kuriérom. Tovar Vám bude doručený do 5 pracovných dní v prípade, že je na sklade. V opačnom prípade Vás o predĺžení dodacej doby budeme informovať emailom. K cene tovaru sa pripočítava poštovné a balné 3,80€ s DPH. Dopravu zabezpečuje Slovenská pošta, a.s.

V prípade záujmu o zaslanie tovaru do Českej republiky sa pripočítava poštovné a balné 12,-€. Tovar je možné hradiť bankovým prevodom, poplatok je 0,- € alebo formou dobierky, poplatok je 0,70 €. V prípade platby bankovým prevodom Vám bude tovar doručený až po pripísaní úhrady na náš účet. V prípade platby na dobierku tovar uhradíte priamo kuriérovi pri prevzatí objednávky. V prípade záujmu Vám kuriér preráta cenu objednávky podľa aktuálneho kurzu Českej národnej banky na české koruny. Dopravu zabezpečuje IN TIME, s.r.o.

V prípade, že ste fyzická osoba (živnostník) alebo právnická osoba, a máte záujem o odber tovaru na ďalší predaj, kontaktujte nás v pracovných dňoch od 09:00 do 18:00 na tel. čísle +421905204597, +421915389980 alebo emailom na .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíš mať zapnutý JavaScript).

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 pracovných dní, kontaktujte, prosím, svoju dodávaciu poštu aj nás.

Ručíme zákazníkovi za dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom, za dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke a za priloženie daňového dokladu.

Nenesieme zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom, za oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa a za poškodenie zavinené doručovateľom. Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 24 hodín od prevzatia zásielky na tel. čísle +421915389980, +421905204597 alebo emailom na .(Pre zobrazenie tejto e-mailovej adresy musíš mať zapnutý JavaScript). Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Ak by Vám tovar, ktorý ste si objednali, z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, jednoducho nám ho do 14 dní od prevzatia zásielky zašlite späť na adresu: PILOTE, s.r.o., Inovecká 396/1, 922 21 Moravany nad Váhom.
Bez udania dôvodu môžete vrátiť len neporušený tovar v originálnom balení.
Upozornenie: Náklady za vrátenie tovaru (poštovné a pod.) znáša v plnej výške zákazník.

Ochrana osobných údajov

Uvedením  a  poskytnutím  osobných  údajov  v  rozsahu  meno,  priezvisko, adresa  trvalého bydliska a telefonický kontakt udeľuje kupujúci predávajúcemu súhlas na spracovanie jeho  osobných údajov pre účely akceptácie a vybavenia objednávky, vyúčtovania kúpnej ceny za tovar a pre reklamné a propagačné účely predávajúceho (zasielanie reklamných ponúk Zákazníkovi). Predávajúci vyhlasuje, že osobné údaje kupujúceho budú použité v súlade so  zákonom č. 122/2013 Z.z.  o ochrane osobných údajov.  Kupujúci  zodpovedá za správnosť, pravdivosť, aktuálnosť a úplnosť poskytnutých osobných údajov. Práva kupujúceho ako dotknutej osoby sú uvedené v zákone č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Kupujúci potvrdením objednávky tovaru potvrdzuje,  že bol predávajúcim oboznámený s podmienkami spracúvania osobných údajov podľa zákona č.122/2013 Z.z.  o ochrane osobných údajov.